#Teguran Membina dari Pembaca


Pertama kali singgah disini. Satu inisiatif yang bagus dalam membuat review blog. Setelah membaca review anda, saya lihat tidak banyak beza dengan cara orang lain membuat review. Saya mengharapkan satu review yang lengkap (dengan baca review dapat kenal isi blog dan keistimewaannya) serta pandangan peribadi dari segi isi kandungan dan teknikal. 
Oleh kerana review blog adalah tunjang utama blog ini, seharusnya anda mempunyai teknik atau cara tersendiri dan penyampaian yang luar biasa dalam membuat review. Jangan kerana terlalu banyak blog yang perlu direview menjadi alasan untuk anda memberi yang terbaik dan berkualiti.
Ini hanya pandangan peribadi, jangan ambil hati ya... Saya nampak potensi anda untuk berjaya dan membina jenama. Semoga berjaya! “-Bin Muhammad October 24, 2013 at 9:01 AM

Terima kasih kepada En Bin Muhammad kerana menegur saya. Dengan teguran ini saya akan meningkatkan skill penulisan saya, Kerana selama ini saya tidak sedar kerana saya menganggap ia sudah mencukupi untuk di fahami.

Sekarang saya mencari dan membaca tip-tip menulis dari penulisan yang telah berjaya. Alhamdulillah mungkin dapat meningkatkan sedikit skill penulisan saya.Terkadang kita tak sedar akan perbuatan yang kita lakukan. Dengan kritikan sebegini dapat meningkat ilmu dan cabaran untuk diri saya menjadi penulis yang lebih hebat[insyaAllah].

Apa-apa pun saya ingin mengucapkan terima kasih keatas komen anda agar dapat saya menulis review dengan lebih menarik dan mudah untuk anda mengenali blog itu serta anda semua memahami.

Selamat membaca.

Related Posts

4 comments

  1. Kekadang,Teguran macam ni boleh menaikkan lagi semangat untuk menulis.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. setuju dengan pandangan penulis ttg blog ini yang mempunyai jenama dan niche tersendiri iaitu review blog.Cipta kelainan dalam buat review dan anda pasti menjadi peneraju penulis review blog yang berjaya.InsyaAllah:)

    ReplyDelete
  3. inilah namanya teguran membina...penulis dan pembaca sekali dapat ilmu.. :)

    Happy blogging...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.