REVIEW BLOG # 99| BLOG PENSEN ALAM MAYA

Asalamualaikum dan salam satu Malaysia kepada semua pembaca yang comel lote kat luar sana. Terima kasih kerana sudi membaca blog yang tak seberapa ini. Pada bulan Disember 2013 ini,TunAidil akan Review satu blog yang di katogerikan personalblog ataupun Blogshop [barang kali lah] . Blog ini di pilih kerana telah berdaftar di sini “Daftar Blog Anda” iaitu Form untuk  para blogger`s mendaftar  supaya pihak kami dapat review di #gengentry ini. Blog yang dimaksudkan itu adalah Blog Pensel Alam Maya.

Review yang ke #99 ini semuanya atas sokongan dari anda semua. Mari kita semua kenal dengan blog Pensel Alam Maya ini.berdasarkan apa yang kita lihat dalam blog ini, ia mempunyai satu header yang sangat cantik untuk paparan kita semua. Template yang di gunakan dalam blog ini juga sangat menenangkan dan mudah untuk kita menelajah dalam blog Pensel Alam Maya.

Blog Pensel Alam Maya ini di tubuhkan oleh seorang wanita yang comel yang bernama Ima Salsuzaima. Sebelum apa-apa nak bagi tau anda semua, Ima Salsizaima ini dah berkahwin yer. Pn Ima ini mula menulis blog pada tahun November 2010. Kebanyakan entry yang di tulis oleh Pn Ima ini berberntuk peribadi atau menceritakan kisah yang berlaku dalam hidupnya yang sentiasa ceria. Blog Pensel Alam Maya ini juga menjual produk dalam blog ini. Antara produknya adalah Produk Perla Coffee, Opa Snow Slimming Foam dan banyak lagi. Di bawah ini Tunaidil meninggalkan satu gambar produk yang  di jual dalam blog ini.

Di dalam blog ini juga mengisahkan pengalaman mengandung dan berpantang yang di alami oleh Pn. Ima sendiri, Satu tip yang sangat menarik bagi gadis-gadis yang ingin berumahtangga, juga sesuai untuk para suami yang sering abaikan isteri kat rumah. Blog Pensel Alam Maya juga mengkongsikan mengenai tip-tip kecantikan selaras dengan produk yang ingin di perkenalkan ke kepada anda semua.

Secara keseluruhan Blog ini sangat Owesome dan kebabom untuk anda semua menelajah dan komen dalam blog yang di tulis oleh seorang ibu yang berasal dari Serawak ini. Gaya penulisan yang bersahaja akan menarik minat anda untuk terus menjadi pembaca tegar dalam blog comel ini. Dengan harapan blog ini akan terus menulis artikel yang bermutu dan menarik kami untuk membaca di sana lagi. Semoga terus menulis tanpa henti kami akan menunggu untuk membaca lagi.. Selamat berblogging yer Pn Ima Salsuzaima.




Info Penulis Blog
Nama: Ima Salsuzaima.
Umur: 24 tahun.
Tinggal : Lawas.Serawak,Malaysia.
                :http://imasukajoincontest.blogspot.com/
Email: putri_malu89@hotmail.com

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.