REVIEW BLOG # 89 | BLOG HASRUL HASSAN


Asalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera maaf kepada yang hantar form ke blog gengentry yang masih belum lagi di review harap bersabar ye. korang pasti akan di review sebab terlampau banyak yang menghantar kini sudah mencecah seribu penyertaanan kepada sesiapa yang masih belum mendaftar sila daftar di sini DAFTAR SINI..

Alhamdullillah  review kali ini adalah yang ke #89, ini adalah nombor feberet tunaidil, Ok hari ini Tunaidil akan review blog yang bernama Hasrul Hassan ini adalah sebuah blog yang  agak berani mengesahkan cerita yang menarik dan tertarik sehingga mata korang akan bahagia bila melihatnya.

Sebenarnya blog hasrul hassan ini menceritakan prihal isusemasa , tip untuk blogger dan sedikit tutorial untuk blogger la.. blog ini sangat owesome bagi saya kerana mempunyai gaya penulisan yang tersendiri dan bila anda singgah dan baca pasti akan terpikat untuk singgah sekali lagi..

Blog Hasrul hasan ini dihasilkan sekitar Ogos 2010 dengan penjenamaan semula menggunakan Bangku Kosong. Sebuah blog dengan platform blogspot (blogger.com) dengan nama domain sendiri - hasrulhassan.com. Domain dibeli menerusi SyokHost - dengan yuran sebanyak RM30/Setahun.

Kerana keunikkan entri fakta bergambar yang dikongsikan, blog ini telah berjaya muncul dalam sebuah majalah tempatan - InTrend keluaran bulan Februari 2011. Ia telah diberikan review yang sangat positif. wow giler kentang.. korang ada ke?

Hebatkan blog hasrulhassan ni. kepada korang yang belum pernah jejak kaki ke sini sila pantas datang.. membaca dan belajar di sini..

Sedikit info penulis
Nama:Hasrul Hassan
Umur: Tiada dinyatakan
Tinggal: Nibong Tebal

Related Posts

4 comments

  1. Ambe suka pada blogger HH ni. Dia mmg supportive dan banyak info leh blaja kat blog HH meskipun dia pakar dalam blogspot, walhal ambe guna WP.

    Banyak tips utk buat duit online yang dia khatam. Ada lagi yg terbaik, dia bg link utk download beberapa ebook pilihan. Silalah ke sana.

    ReplyDelete
  2. Pertama kali singgah disini. Satu inisiatif yg bagus dalam membuat review blog.
    Setelah membaca review anda, saya lihat tidak banyak beza dgn cara orang lain membuat review. Saya mengharapkan satu review yg lengkap (dgn baca review dapat kenal isi blog dan keistimewaannya) serta pandangan peribadi dari segi isi kandungan dan teknikal.
    Oleh kerana review blog adalah tunjang utama blog ini, seharusnya anda mempunyai teknik/cara tersendiri dan penyampaian yg luarbiasa dalam membuat review. Jgn krn terlalu byk blog yg perlu direview menjadi alasan utk anda memberi yg terbaik dan berkualiti.
    Ini hanya pandangan peribadi, jangan ambil hati ya... Saya nampak potensi anda utk berjaya dan membina jenama. Semoga berjaya!

    p/s: kredit kpd http://www.mizisempoi.com krn entrinya membuatkan saya sampai ke sini.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.