Tengkubutang Miaw Seorang Blogger Yang Giler Gempak

Tengku Butang Miaw (bukan nama sebenar)

Asalamualaikum, selamat petang semua, Semalam saya membaca sebuah blog yang di beri nama  "Sharing My Ceritera" yang di tulis oleh Tengku Butang Miaw (bukan nama sebenar).. Penulisan yang di tulis olehnya sangat menarik dan saya suka untuk membaca blog ini. Bagi saya blog ini biasa tapi isi dalam blog ini sangat OWESOME!!

Saya pun mancari Tengkubutang miaw ni, oh rupanya dah lama friend dalam facebook saya. Dengan pantas saya temuramah dia. Memang hebat dan saya respect kerana dia cepat memberi respon untuk sesi temuramah untuk segmen "edisi khas" dalam gengentry ni

Blog "Sharing My Ceritera" adalah blog pertama yang di tulis olehnya dengan bertujuan untuk sekadar untuk berkongsi pengalaman, cerita dan luahan hati. Baginya hanya sebuah diari digital untuk berkongsi kepada kawan-kawan.

Akan tetapi lama kelamaan niat Cik TengkuButang untuk berbloging mula berubah dan mula mencari side income seperti yang di cari oleh semua bloger di luar sana. Dan dia mula berusaha untuk menjadikan blog ini sebagai sumber pendapatan sampingan hingga ke hari ni. Yang untungnya dia berjaya untuk merasai pelbagai income dari usaha berblogging itu.

Tengkubutang memang hebat kerana pernah memasuki utusan , majalah rapi dan sebagainya.. bagai saya ini adalah pencapaian yang hebat kerana buka semua layak untuk memasukan utusan dan macam-macam lagi. oh! tak lupa,  Selain sebagai blogger, Cik tengkubutang inijuga mengusahakan sebuah kedai aksesori motorsikal berkuasa tinggi di KL.. Ini yang saya katakan Tengku Butang Miaw Seorang Blogger yang Giler Gempak..
BLOGGER PILIHAN - UTUSAN MALAYSIA - 2 OGOS 2014

KENANGAN DALAM MAJALAH RAPI 1 SEPT 2013
Kenangan dalam Majalah Rapi


Related Posts

7 comments

  1. Salam perkenalan!

    www.pojiegraphy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tq Tun Aidil.. appreciate sgt2.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. JM SINGGAH...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tahniah semoga berjaya dalam dunia blog

    ReplyDelete
  5. Hihi tenku butang semoga sukses dlm dunia blog nie? hihi

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum......semuga berjaya dan menjadi jutawan bloging!

    ReplyDelete
  7. Giler kentang...................... cik tenku butang hebaaaaaaaaaat

    ReplyDelete

Powered by Blogger.