REVIEW BLOG # 97| BLOG MONTANA

Asalamualaikum, Wahai sahabat blogger yang sudi membaca blog #GENGENTRY ini. Alhamdulillah ramai sambutan segmen review blog terbaik dan ramai yang sudah mendaftar di segmen ini. Tak menang tangan nak review semua ni. Untuk review blog yang ke #97 ini Tunaidil pilih blog yang di beri nama Blog Montana.[Jom Review]

Pertama sekali Tun Aidil nak ucapkan terima kasih kerana telah mendaftar blog di sini. Blog montana mempunyai rupa yang simpel dan terutama sekali ringan. Blog Montana mula di tubuhkan pada sept 2013 dan penulisan dalam blog ini 100% di tulis oleh En. Shahrizal b. Mahamad. Blog ini di hasilkan oleh En. Shahrizal atas dasar ingin berkongsi,meluahkan pendapat,mencerita sekaligus mereview filem Tamil dan Telegu berdasarkan filem yang pernah di tonton oleh En.Shahrizal sendiri. [Oowesome].

Apa yang menarik dalam blog ini??. Korang nak tahu ke?. Ok Tunaidil Cerita sikit, Setelah menelaah,mencari dan menbaca dengan penuh rasa tekunnya di hati ini, TunAidil dapati Blog Montana ini mempunyai gaya penulisan yang mantap dan seorang yang meminati Filem Tamil [Macam sama je]. En Shahrizal ini juga mempunyai idea yang berbeza daripada blogger-blogger lain sesuai dengan Tagline yang berada di header iaitu “Mari menghayati keunikan yang lagi dihayati”.


Sebelum Tun Aidil komen. Tun Aidil nak minta maaf kalau mempunyai pandangan berbeza dari En.Shahrizal ini. Dari sudut pandangan mata Tunaidil Blog Montana ini perlu mempunyai sentuhan Thema[Blog skin or Blogger Template] yang lebih menarik kerana Blog ini mempunyai potensi maju tetapi perlu inprove dari segi themanya. Selain itu Blog ini mempunyai susunan widget yang teratur serta simpel dan ringan mudah untuk semua pembaca membuka entry lain. Semoga En. Shahrizal mengambil komen dari saya dan selamat berblogging. [Jangan marah ye].

Sedikit info Penulis
Nama: En. Shahrizal b. Mahamad
Umur:29 Tahun.
Tinggal:Penang.Malaysia

P/s:-Asalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera maaf kepada yang hantar form ke blog gengentry yang masih belum lagi di review harap bersabar ye. korang pasti akan di review sebab terlampau banyak yang menghantar kini sudah lebih dua ribu penyertaanan dan kepada sesiapa yang masih belum mendaftar sila daftar di sini DAFTAR SINI..

Related Posts

3 comments

  1. Tun..terima kasih Tun..uishh nak marah apa aih..ni pun terima kasih la banyak2 nooo sudi review blog gua..Terima kasih sekali lagi Tun atas komen anda..Iya blog ini akan dipertingkatkan lagi di masa hadapan...terima kasih

    ReplyDelete
  2. hebat.. cerita tamil kadang-kadang lagi best dari hindustan

    ReplyDelete

Powered by Blogger.