REVIEW BLOG # 96| BLOG ECAH KHALILI

Asalamualaikum, Wahai sahabat blogger yang sudi membaca blog #GENGENTRY ini. Alhamdulillah ramai sambutan segmen review blog terbaik dan ramai yang sudah mendaftar di segmen ini. Tak menang tangan nak review semua ni. Untuk review blog yang ke #96 ini Tunaidil pilih blog yang di beri nama Blog Ecah Khalili.[Jom Review]

Apa-apa pun terima kasih kepada semua blogger yang sokong segmen ini. Sekarang ni TunAidil nak mula review blog ini.Pertama sekali cuba korang semua perhatikan rupa blog ini blog yang menarikkan. Blog Ecah Khalili ini di tubuhkan pada tahun 2012 dan di buat sepenuhnya oleh Pn. Nor Aisiah bt Khalili [Ecah]. Pn. Ecah ini menulis apa sahaja yang terbit dari mindanya untuk di kongsikan kepada semua pembaca yang rajin menelaah blog ini.

Apa yang menarik dalam blog ini? Korang nak tau? Tadi Tunadil setelah menelaah blog yang dipilih oleh #GENGENTRY ini. Saya dapati Pn. Ecah ini suka menulis bab memasak dan personal storylah tetapi terdapat cerita yang best dalam blog ini adalah “Majlis Akad Nikah” selalunya orang akan boring dengan cerita yang sebegini akan tetapi Pn Ecah yang baru mendirikan rumahtangga ini menceritkan dengan gaya yang menarik sehingga TunAidil membaca sampai habis. [Fuh.. Best..]

Sekarang TunAidil nak komen Blog Ecah Khalili ini? Nak Dengar? Hmm... Blog Ecah Khalili ini mempunyai Thema[blogskin] yang cantik segar dari pandangan mata TunAidil [Harap dapat buatkan satu untuk TunAidil...]. Gabungan Warna Purple polkadot berbintik putih yang membuatkan blog ini menjadi comel.[perh.. cantik].. Pn.Ecah ini mempunyai gaya penulisan yang boleh menarik olrang untuk membaca di blog ini. Boleh dikatakan Gaya penulisan Kelas A. Di sini saya nak ucapkan “Selamat pengantin Baru” dan semoga meningkatkan mutu dalam penulisan blog.. Semoga berjaya.:)



Sedikit info Penulis
Nama:Pn.Nor Aisiah bt Khalili
Umur: 25 Tahun
Asal: Sungkai,Perak [terkini di Petaling Jaya]


P/s:-Asalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera maaf kepada yang hantar form ke blog gengentry yang masih belum lagi di review harap bersabar ye. korang pasti akan di review sebab terlampau banyak yang menghantar kini sudah mencecah dua ribu penyertaanan kepada sesiapa yang masih belum mendaftar sila daftar di sini DAFTAR SINI..

Related Posts

6 comments

Powered by Blogger.