GROUP SHARE GIVEAWAY,SEGMEN DAN CONTES UNTUK BLOGGER..

Asalamualaikum geng.. hari ni banyak pula idea aku.. alhamdulillah.. sajelah nak share.. nampak tak gambar kat atas tu.. itu salah kelab blogger yang di dalamnya hanya untuk share Giveaway , Segmen dan Contest je.. aku akui ramai blogger yang selalu akan buat giveaway untuk menarik minat pembaca datang ke blognya..

Ini adalah satu closegroup ini di buka untuk semua para blogger yang bertebaran di dunia ini untuk share dan sertai segmen dan kostes dari blog korang .. blog ini bebas untuk korang share giveaway korang..

aku pon selalu juga suka join givawaya dan kontes dari blog2 lain.. aku akan beri contoh kontes yang mereka buat.. dalam bentuk gambar lah ye..



Menarikkan.. seronok korang cubalah, manelah tau korang menang hadiah.. hehe..so aku akan share linknya kat bawah .. semoga akorang semua join lah ye..

Related Posts

4 comments

  1. tq, terbaik la boh boleh lah nak join nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 geng.. terima kasih .. jemput la baca lagi ye.. hehe..

      Delete
  2. wah..terbaiklah..lepas ni harapnya makin rajin lah saya join GA =)

    ReplyDelete
  3. utk kelab jualan xde ea

    ReplyDelete

Powered by Blogger.