REVIEW BLOG #86 | BLOG RUANG MONOLOG

Holla reader`s semua, hari ini Tunaidil nak review gempak sikit. TunAidil rasa korang semua dah kenal dengan blog Ruang Monolog ni kan.. Cuba korang semua tengok header kat atas ni? Amacam menarik tak?
Menarik bukan cantik dan bermaksud. TunAidil nak review blog ini kerana blog ruang monolog ini mempunyai kehebatan dalam bidang Artwork.. cantik siooot.. nak tengok ke? nanti sabar ye reader`s.

Apa yang kita boleh dapat bila korang datang blog Ruang Monolog ini. Bila korang datang blog ini korang boleh buat tempahan Doodle muka korang sendiri.. [Kan best kalau dapat doodle di belanja oleh en Khairul sendiri hehe] Cuba korang semua tengok gambar yang saya sediakan kat bawah ni Check it out.

Korang nampak tak Ruangan komen yang di take pic ni.. ini adalah yang terakhir di ambil dalam ruangan komen sebab sekarang dah buat satu form baru untuk korang hantar blog korang.. Kenapa ini yang terakhir. kerana risau berlaku kesalahan dari segi info penulis dan sebagainya lagi.. so sila hantar kat link sini


Ingin memenangi hadiah lumayan klick banner kat bawah ni?
Sedikit Info Penulis.
Nama: Khairul Syarafi
Umur: ?? tahun.
Tinggal: DunGun, Terengganu.Malaysia
Fanpage:https://www.facebook.com/pages/Blog-Khairulsyarafi/251394834930663
Blog: http://syarafikamaruzzaman.blogspot.com/
Inginkan kulit cantik dan Sihat secara semulajadi click banner
P/s:-so korang boleh review sendiri kalau tak puas baca kat sini.. amacam apa kata komen sikit ye...!!

Related Posts

2 comments

Powered by Blogger.