REVIEW BLOG #81 | BLOG KONGSIBLOG

Asalamualaikum di ucapkan kepada semua pembaca di gengentry ini, Disini tunAidil nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang menyokong segmen "Review blog terbaik" ini. Agak terharu sebab kini dah ke # 81 Review. Blog yang TunAidil nak review pada petang jumaat yang mulia ini adalah Kongsi blog. Kenapa blog ini bernama macam tu. Pasti ada sebabnya kan.. Sebabnya blog ini bukan blog biasa-biasa.

Ingin memenangi hadiah lumayan klick banner kat bawah ni?
Blog "kongsiblog" ini adalah satu Ping blogs aggregator untuk membantu blogger-blogger di luar sana untuk menyebarkan info terbaik dari blog mereka di laman web secara ligel atau secara sah. Tunaidil syorkan kepada semua blogger untuk menggunakan khidmat ping blog di "kongsiblog[dot]com] ini kerana ia telah mencapai tempat kedua selepas kartikel. 

Tujuan Kongsiblog di wujudkan kerana untuk membantu para blogger meningkatkan traffic blog mereka secara percuma serta kongsiblog.com ni telah banyak di naiktaraf seperti related news,buttons shares ,dan pelbagai lagi yang bertujuan untuk membantu blog mereka di lawat oleh pengunjung yang gila article..

Inginkan kulit cantik dan Sihat secara semulajadi click banner
dan sekarang kongsiblog[dot]com dah tersebar luas di google cuma famose dari key word yang lattes macam "ping blogs aggregator" Ping Blog Malaysia" dan banyak lagi.


Sedikit info penulis:
Nama: Abdul Hadi bin Ismail
Umur: 23 Tahun
Tinggal: Merlimau ,Melaka,Malaysia
Facebook:https://www.facebook.com/KongsiBlog
Blog: http://www.kongsiblog.com/

P/s: kan best kalau blog gengentry juga direview? hehe

Related Posts

6 comments

  1. pertame sekali saye nak ucapkan ribuan terimakasih kepada Tun Aidil a.k.a gengentry kerana sudi review kongsiblog.com ..semoga hasil kerja murni tuan diberkatinya ,..saye ade sedikit pertanyaan ..tempat kedua selepas kartikel tu macam mane..

    ReplyDelete
  2. entah le.. rasenye ade yang lagi power.. saye punye baru 3 bulan.. :)

    ReplyDelete
  3. Review Blog Ane Dong :)
    Blog Walking

    ReplyDelete
  4. Saya dari pingnw.com ingin menjemput anda menulis satu review pasal pingnw.com dan kami akan menulis review site anda dan ping di pingnw.com. Tq

    ReplyDelete

Powered by Blogger.