Review Blog #71| Blog Husein Rider

Asalammualaikum, blog yang tunaidil review untuk kali ke #71 ini adalah blog Husein Rider yang terpilih dari hati saya.. saya sangat tertarik dengan blog ini bukan kerana kawan atau lawan tetapi dari segi penulisan Mr.Husein ni la.

Saya ada terbaca satu artikel dalam blog ini memang agak best tajuknya adalah "Bila Dah Lama Tak Jumpa Keropok" memang best citer tu? sekarang saya akan tinggalkan sedikit info untuk korang semua.
Ingin memenangi hadiah lumayan klick banner kat bawah ni?

Sedikit Info Penulis:
Nama: Husein Rider
Umur: 22 Tahun
Tinggal: Terengganu

Inginkan kulit cantik dan Sihat secara semulajadi click banner

Related Posts

3 comments

  1. best sgt ke blog die ni?

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sebab review blog saya. Tapi ada sedikit kesalahan maklumat.
    *Nama: Husein Rider (bukan Hanny Nadia)
    *Tinggal: Terengganu (bukan Terangganu)

    Harap admin betulkan semula. Btw, terima kasih sbb review. Really appriciate that.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.