Projek 1 Blog 100 Penulis..by Tun Aidil

Asalamualaikum wahai sahabat blogger yang di hormati sekalian.Semoga Allah berkati anda semua.Dengan Lafaz Bimillah Saya Tunaidil ingin menyebarkan idea yang datang dalam diri ini dah lama sangat. Dengan semangat Tunaidil Ingin mencuba untuk membuat projek 1 blog 100 penulis. Apa pendapat anda?

Kenapa perlu ada 100 penulis, tak cukup ke dengan satu penulis. Jawapannya tidak Cukup!! Sekarang Tunaidil nak tanya kamu semua Korang ni berjaga selama 24 jam ke? Pasti kamu akan tidur, makan, berjalan, bergaduh,moody dan sebagaiya. Jadi dengan ada 100 penulis apa lagi nak risaukan. Semua mempunyai masa tertentu untuk menulis dan gaya tersendiri serta mempunyai minat tersendiri kita hanya kongsikan idea di sini.

Akan tetapi kepada yang akan menyertai “PROJEK 1 BLOG 100 PENULIS” ini, blog ini mestilah mempunyai kategori anda sendiri. Sebagai contoh, isu semasa, hobi, travel, tutorial, tip dan banyak lagi kategori yang ada..

Marilah kita meramaikan “PROJEK 1 BLOG 100 PENULIS” ini dengan jayanya oleh blogger`s malaysia yang ada.Dan kepada sesiapa yang menyertai Projek ini hendaklah sebarkan kepada bloggger kat luar sana yang masih belum tahu. Supaya projek ini berjalan lancar. Amin..

Kepada semua yang mahu menjadi penulis sila PM facebook Tunaidil : https://www.facebook.com/tunAidil

Related Posts

6 comments

  1. tahniah...smoga ianya bermanfaat...sy pn akan turut join....buka entry bhgia gmbar2....hehe

    ReplyDelete
  2. visit my blog....http://duniaphotographer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. yup berminat gak dah pm pun... saya ada byk rujukan buku yg berkualiti pasal religion so ok gak kalo bole bukak entry sebegitu...

    ReplyDelete
  4. nak join gak tapi xde fb boleh ker???

    ReplyDelete

Powered by Blogger.