Review Blog #020|Blog Cik Matahariku [update]

Asalamualaikum semua, Sebenarnya blog ini telah di review pada 14 disember 2012 tapi kerana sudah banyak perubahan yang telah berlaku pada blog cik matahatiku ni.Cuba anda perhatikan thema blog ini, menarik bukan. gileer kool. so cuba kita tengok perbezaan antara blog lama dahulu, gambar di sediakan di bawah ini.

Betul-betul improvekan. selain itu cuba anda tengok gaya penulisan saya yang dahulu, memang sangat teruk.. [so sad]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Asalamualaikum, Review satu blog bertajuk Cik matahariku, saya suka cara Owner blog ni yang bernama nur iman, dye berminat dengan segmen blog saya, terharu :) kalau korang semua tak caye .. cube tgk kat bawah ni!

nur iman ini menulis blog yang agak menarik, dan hebat.. mengisahkan tentang personal diri sendiri.. Warna blog yang elegan dan exotic, saya rasa blog ini boleh pergi lebih jauh dengan gaya penulisannya yang menarik.. cuma kalau boleh cuba buat artikel yang umum..

gembira baca kisah cik nur iman ni.. korang semua mari kita baca blog Cik Matahariku"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ini adalah permulaan dalam dunia gengentry akan tetapi ia telah berubah mengikut masa..  So disini saya harap anda semua mengokong blog #gengentry dalam mereview blog ini. terima kasih..

Related Posts

3 comments

  1. wahh..review yang bernas.Terima kasih kerana "melayan" blogger baru macam saya ni.cadangan sdri sangat baik dan sedang berusaha ke arah itu.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.