DAFTAR BLOG ANDA..



Asalamualaikum geng.. semoga tahun 2018 ni , aku (gengentry) akan promosikan blog yang menarik untuk di kongsikan kepada semua pembaca dan geng2 blogger yang ada di luar sana.. amacam menarik tak ,, ke tak ade yang berminat nak join ke ?

Sebelum ni aku dah biasa review blog geng yang ada lah.. korang boleh baca post aku yang sebelum ni.. walaupon masa tu, aku tak berapa pandai nak menulis sangat.. Alhamdulillah dengan support geng blogger yang lain aku mula pandai menulis.. dengan ini  aku cuba  ulang kembali kerja meng-interview ahli blogger supaya aku dapat menulis dan meneruskan tugas lama aku dalam blog ini.. harap ada yang support lah.. 

SYARATnya mudah je korang boleh isi maklumat korang kat komen bawah tu dengan lengkap. supaya mudah untuk aku nak cari blog dan hubungi korang semua. hehe dan jika isian tak lengkap memang aku tak  interviewlah.. 


Korang  perlu follow blog #gengentry dan like fanpage gengentry. Serta mengikuti kelab I am blogger di facebook sebagai tanda penghargaan atas usaha #blog gengentry dalam mereview blog anda.  


sila isi
1. Nama penuh: 
2. Alamat blog:
3. Alamat facebook:

Setelah korang komen kat bawah aku akan interview korang.. harap tolong beri kerjasama yang baik.. dan kalau boleh sila sebarkan link ini.. insyaAllah..

Related Posts

4 comments

  1. 1. Nama penuh: Afif Helmi Bin Mohd Azam
    2. Alamat blog: afifhelmi1999.blogspot.my
    3. Alamat facebook: https://www.facebook.com/afifzhelmi99

    ReplyDelete
  2. 1. Nama penuh: Ahmad Tarmizi bin Mohktar /at-tarmizi
    2. Alamat blog:https://at-tarmizi.blogspot.my/
    3. Alamat facebook:https://www.facebook.com/at.tarmizi.16

    ReplyDelete
  3. insyaAllah kami akan review secepat mungkin, tunggu kami akan add anda di facebook dan chat dgn anda untuk minta maklumat diri dan blogg... ok..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.