Asalamualaikum 2018

Asalamualaikum,, wahai sahabat yang di rahmati Allah. wahhhhh!!!! jauh betul ketinggalan dalam dunia blogger, apa lah cerita yang terupdate dalam dunia maya ni? apa kes!! hehe.....
hmm.. alhamdulilahh selepas beberapa tahun diam dalam gengentry ni, aku mula buka laptop usang ni sambil buka balik email yang dah lupa passwordnya .. haha pastu jumpe lah blog paling awal dalam dunia blogger dulu.. 

agak kekok pulak nak menaip.. bisalah hampir 4 tahun aku tak pengang komputer... alhamdulillah sekarang aku dah berkahwin.. belum di kurniakan cahaya mata .. tapi cukup alhamdulillah.. 

mungkin azam baru aku .. aku akan mula aktive balik dalam dunia blog.. cuma cerita merapu dan kenal balik semua blogger yang ada lah.. hehe.. doakan aku mula balik dalam dunia blogger dan ini aku meng istiharkan .......


gengentry is open todayyyyyyy.. hora horeyyy


Related Posts

2 comments

Powered by Blogger.