Perh!! Ogos Dah KE?

Salam geng semua,, hihi.. dah lama betul aku tak bukak blog gengentry yang dah usang ni,, Dah berbulan bulan rasanya x bukak blog ni? aper cite la update dunia blogger zaman 2015 ni.

ok.. pasal apa tulih pasal bulan ogos ni sebabnya saja nak ingatkan kat korang sume yang Merdeka dah nak mai ni!! Siapa tahu dah berapa lama kita merdeka? mesti ramai yang lupa ni?kalau korang tahu komen kat bawah ni? ok deal.. hehe

Ha... tadi masa tengok facebook tadi terpandanglah satu baju sempena kemerdekan untuk merdeka 2015 .. perrrhhh.. barang baik kot.. nak tengok gambo dia? sini aku share sikit.

 Giler gempak!! cunnnn.. baju yang sangat cantik untuk memperingati hari kemerdekaan. korang x jeles ke aku dah beli satu.. korang bile lagi.. kalau korang minat dengan baju ni nanti aku tinggalkan link fb dia ok..

https://www.facebook.com/apesalkonaktaunamaakuakutakadanamauntukkotaupaham?fref=nf&pnref=story

kelik je lah,, haha..

nanti sambung citerlah...

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.