AKU DULU DAN SEKARANG

Akhirnya ungkapan selamat tinggal pengawal keselamatan keluar jua dari mulut ini...setelah 3 tahun bertahan denganya...kini tibalah masa untuk ungkapan selamat tinggal ini...

Tiada apa yang perlu di kesalkan...kini aku dah berkerjaya di tempat baru...namun kenangan sebagai pengawal keselamatan sudah semestinya tidak akan di lupakan....

Saat aku di pandang hina masyarakat...saat aku jatuh tanpa siapa di sisi...namun kini orang mula memandang diri ini..ini semua kerana....kerana..kerana aku sudah mula melangkah ke hadapan...tidak lagi sebagai pengawal keselamatan...

Aku yang dulu seorang pengawal...dan sekarang aku seorang eksekutif..namun takkan ku lupakan kenangan lalu agar aku terus tawaduk di muka bumi ini...Insya Allah....

#ana muslim inspirasiku

Related Posts

1 comment

Powered by Blogger.