Adakah Anda Mahu Di Review

Asalamualaikum, Salam sejahtera kepada semua pembaca di dalam blog Gengentry. Pertama yang saya akan memberitahu anda semua. Siapakah Gengentry? Gengentry adalah sebuah blog yang menjadi salah satu platform untuk memperkenalkan blogger di dalam dunia media sosial ni kepada anda.

Ramai yang membina blog/website,Tapi ramai yang kecundang kerana membina blog dan tidak di hargai. Ramai yang ingin menaikan pageview dengan bergantung harap kepada ping dan backlink. Benar ia semua penting, tetapi saya ingin mewar-warkan kepada anda semua tentang siapa penulis serta memberi kritikan dan komen  yang membina untuk blogger atau penulis tentang apa yang perlu di ubah suai untuk lebih baik. Anda semua layak untuk menyertai segmen ini.

Untuk pengetahuan anda, Segmen ini telah bermula pada Dis 2012 yang lalu sehingga kini. Gengentry telah mereview 99 buah blog yang telah berdaftar dengan kami. Jika anda mahu Blog/Website anda di iklan atau di review di Blog Gengentry ini untuk di review, anda menboleh daftar di link yang akan disediakan di bawah ini nanti.


P/s:-Pastikan anda teruskan bersama Gengentry SEBUAH MAJALAH UNTUK BLOGGER... 

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.