[SPECIAL NOVEMBER] FULL REVIEW BLOG: KHARNADYA SOLUTIONS



Asalamualaikum, Memang setiap bulan akan TunAidil Memilih untuk Spesial Review. Kepada Semua blogger, tak kiralah Travel blog,Blogshop,Personalblog,Weblog,website dan macam-macam jenis blog tak kira glamourius atau tidak asalkan mereka membuat blog dengan idea yang luar biasa serta mempunyai thema yang menarik.Pasti #Gengentry akan Review.

Setelah sebulan TunAidil Blogwalking sana Blogwalking sini, Sekarang TunAidil telah jumpa Blog yang menarik untuk di kongsi kepada semua pembaca yang mengikuti “Segmen Review Blog terbaik” ini. Blog yang di maksudkan oleh TunAidil adalah Blog Kharnadya Solutions. Atas dasar apa TunAidil memilih Blog ini. Cuba korang perhatikan gambar yang TunAidil letak di atas post ini? Cuba pandang betul-betul. Cantik bukan? Ini adalah salah satu yang menbuat TunAidil memilihnya.

Blog Kharnadya Solutions ini mempunyai pelbagai segmen yang bermanfaat untuk kita semua terutama kepada Blogger yang mempunyai karya seperti novel dan kesenian yang lain. Blog ini menyediakan servis untuk menerbitkan karya di bawah syarikatnya [best].Ia juga membuka ruang untuk semua yang minat menulis untuk menghantar karyanya ke blog ini. Selain itu ia juga memberi peluang kepada semua untuk menjadi ejen kepadanya untuk menjualkan buku-buku terbitan dari Blog Kharnadya Solutions.

Blog Kharnadya Solutions juga memberi tip kepada pembaca bagaimana untuk menjadi penulis yang kreative,ini juga menarik minat TunAidil membaca blog ini. Sesuai untuk mengambil tip ini sebagai mengubah gaya penulisan TunAidil yang tah apa-apa sebelum ini.Juga terbaik untuk kaki-kaki novel tegar di luar sana untuk mencari koleksi novel terbaru bagi mengisi masa korang.

Sekarang Tunaidil nak komen blog Kharnadya Solutions ini adalah blog yang menarik dengan menggunakan kombinasi warna yang membuat pembaca merasa mesra dengan Blog ini. Blog ini mempunyai idea yang kreatif tak kira dari segi penulisan dan gambar, ini membuat pembaca akan berulang kali untuk pergi ke Blog Kharnadia Solutions. Semoga berjawa dala perniagaan dan  dunia blogging.

Sedikit info blog ini.
Nama: KarnaDya Solutions Sdn Bhd
Alamat:No 12, Jalan BP 6/6,
Bukit Puchong Commercial Centre,
47100, Puchong, Selangor
Tel: 03-8068 4763
Fax: 03-8068 5814
Email: info@karnadya.com.my

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.