REVIEW BLOG # 95| BLOG CERITERA MISS SHUHADA


Asalamualaikum, Wahai sahabat blogger yang sudi membaca blog #GENGENTRY ini. Alhamdulillah ramai sambutan segmen review blog terbaik dan ramai yang sudah mendaftar di segmen ini. Tak menang tangan nak review semua ni. Untuk review blog yang ke #95 ini Tunaidil pilih blog yang di beri nama Blog Ceritera Miss Shuhada.

Sebelum memulakan sesuatu, Tunaidil nak tunjukkan header blog ini. Rasa-rasa cantik tak? Mestilah cantik sebab simpel dan mudah untuk di fahamkan. Blog Ceritera Miss Shuhada di tulis sepenuhnya oleh Cik Noor Shuhada tapi apa kata kita panggil shuhada je! [harap owner ok!!] Cik Shuhada ini menulis segala yang ingin di kongsikan dari kepala ke jari dan terus menaip lalu di terbitkan dengan ini kita akan dapat membaca entry blog ini.

Apa yang menarik dalam blog ini? Korang nak tahu? Tadi Tunadil selepas menelaah blog yang dipilih oleh #GENGENTRY ini. Saya amat tertarik dengan kandungan blog ini. Kandungan yang di tulis adalah dari segi kategori komputer,kesenian,masakan dan personal thinking Cik Shuhadalah. Tapi kandungan yang best sekali adalah”Puisi Tak Berseni” [super cool.... J] korang patut baca dan komen blog ini.

Alahai. Korang nak tahu tak Cik Shuhada ini adalah peminat Encik Mimpi [Em] Cewwahh! Puji melambung tu. Tapi tak di nafikan Em memang glamourius sekarang. Em memang ramai peminat tu.. Harap Blog GENGENTRY pun akan glamour seperti mereka yang telah berjaya. Hope so.

Sekarang, TunAidil nak komen blog Cik Shuhada ni? Dengar ye!. Blog Ceritera Miss Shuhada ini sangat simpel dan ringan itu sangat menarik perhatian TunAidil untuk memilih menulis blog ini. Blog ini juga mempunyai cerita yang menarik walaupun simpel tapi gaya penulisannya sangat best to best. So TunAidil harap Cik Shuhada dapat meningkatkan semangat untuk menulis blog dan mantapkan lagi gaya penulisan di blog ini.Ucapan semoga menjadi penulis blog yang berjaya..


Sedikit info Penulis
Nama: Noor Shuhada Bt Mohd Fadzil
Umur: 21 Tahun
Tinggal:Malaysia

 P/s:-Asalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera maaf kepada yang hantar form ke blog gengentry yang masih belum lagi di review harap bersabar ye. korang pasti akan di review sebab terlampau banyak yang menghantar kini sudah mencecah dua ribu penyertaanan kepada sesiapa yang masih belum mendaftar sila daftar di sini DAFTAR SINI..

Related Posts

1 comment

  1. thank tun aidil :D review blog saya,,insyaallah akan perbaiki lgi untuk jd lgi baik... :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.