REVIEW BLOG #64:- BLOG Bella Enveeus

Asalamualaikum kepada semua bloggers dan reader tegar blog GengEntry ni?. Ok untuk malam minggu ini Tun Aidil ada buat satu review blog yang sangat tertarik menarik untuk di baca dan di sebarkan kepada semua bloggers dan readers kat luar sana yang masih tak tahu tentang blog ini.


Blog yang saya mahu anda semua tahu ini adalah Blog Enveeus yang di tulis oleh Cik Bella dan ini adalah sebuah Travelblog,yang mengisahkan prihal perjalan cik Bella yang menabjubkan di serata tempat yang telah dia lawati. Dari info yang saya dapati oleh cik Bella sendiri, blog yang di tulis olehnya telah memenangi award Tourism Malaysia's Tourism Blog of the Year. (hebatkan) Blog ini di tubuhkan pada tahun 2010

Sedikit info dan ucapan dari Bella
"Kenapa saya berblog : Saya dari dulu suka menulis. As I grow older, masa untuk menulis dah kurang tapi bila saya experience sesuatu, saya cari tempat untuk di luahkan. Blogging adalah satu cara untuk saya luahkan sesuatu perkara tu. Masa mula berblogging saya tulis tentang apa-apa saja tapi sejak 2010 dan bila saya menang Tourism Malaysia's Tourism Blog of the Year, saya tukar ke Travel and Events saja.Terkadang ada jugatersesat Personal blog tapi  jarang. "
Nama: Bella Enveeus
Tinggal: Selangor
Status : Bujang
Hobi : Travel & Blogging.Make money as I travel. Make new friends.



Related Posts

1 comment

Powered by Blogger.