REVIEW BLOG #51:- BLOG SELIPAR PUTUS

Asalamualaikum kepada semua bloggers dan reader tegar blog GengEntry ni?(tu pon kalau ada yang sudi baca la). Ok untuk minggu yang empat dalam bulan september ni TunAidil ada buat satu review blog yang sangat owesome dan tertarik menarik untuk di baca dan di sebarkan kepada semua bloggers dan readers kat luar sana yang masih tak tau tentang blog ini.

Sekarang kita semua lihat gambar diatas? Ini adalah gambar header satu blog yang agak cute nama blognya. Dan blognya yang bernama SELIPAR PUTUS yang di tulis oleh seorang gadis yang bernama (sifulan). Dari pengamatan saya blog ini di wujudkan pada tahun 2010. Wow agak lama juga blog ini mungkin dah legend, itu pun berdasar tahun kalau salah minta maaf yer tuan tanah. Dan blog ini kategori personal blog lah. So cik penulis keep it up yer!

Antara Entry yang terdapat dalam blog ini yang menarik perhatian saya adalah Miyong Meow Meowwww kerana ceritanya agak kelakar dan cik penulisnya tu cun juga haha.. sekarang untuk semua bloggers boleh cari blog ini. Saya akan tinggalkan kat bawah ni info sikit tentang penulis blog ini.

Sedikit Info Penulis.
(Nama sebenar tidak diketahui)
Umur:Tidak di ketahui
Tinggal: Jitra, Kedah, Malaysia

Facebook Page:Tiada

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.