REVIEW BLOG #49: Blog Azalia Azri

Assalamualaikum, Hari ini saya ada review satu blog yang comel lagi menarik dan yang lebih menarik ia adalah penulis yang cantik cute lagi menawan.. hehe

Nama cik yang menawan ini adalah Azalia Azri. dari info yang saya dapat dari cik penulis ini dia mula menulis blog sejak 2012.Sebuah blog yang memceritakan segalanya tentang diri penulis ini. Dari segi lain ia adalah personal blog la kan.

Tema blog yang berwarna pink,simple,tak berat dan banyak entry yang kelakar. Secara peribadinya saya ketawa terbahak-bahak bila baca blog ini dan ada juga artikel yang sweet untuk di baca.. antaranya kisah cinta antara cik penulis dan bf nya.. wow sweet :)

Tunaidil nak syor kan korang semua baca port ni jatuh tangga gara2 squat ! memang best! 

saya harap cik Azalia keep it up!!!

Kat sini saya tinggal info sikit mengenai penulis blog itu.
Nama: Azalia Azri
Umur:21 tahun
Tinggal: Kuala Lumpur

Related Posts

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.