Gengentry Masih Mencari Sponsor

Asalammualaikum, sebelum TunAidil nak mula bicara, terima kasih di ucapkan kepada semua yang sentiasa menyokong blog Gengentry denga sponsor yang korang dah berikan kepada saya.

Apa yang perlu di sponsorkan?

Saya hanya perlu sponsorkan dari segi hadiah bukannya berupa wang tunai. Blog Gengentry akan membuat pelbagai jenis segmen atau contes supaya gengentry bukan sekadar blog biasa.. Seperti yang di katakan di atas header blog ini, blog Gengentry ini adalah sebuah majalah untuk blogger.
Contoh hadiah yang pernah di sponsorkan oleh seorang peniaga membuat kek yang bernama Anna belle cookies. saya juga telah menulis sebuah entry untuknya supaya ramai orang di luar sana tahu siapakah anna belle cookies ini. begitu juga dengan anda nanti.

Apa yang anda akan dapat bila sponsor Gengenty ni?

Pernah anda terfikir nak majukan perniagaan online ini. Dan bagaimanakah caranya, caranya dengan menyewa ruangan sewa di website tertentu dengan bayaran yang agak mahal. Fuh berpeluh nak bayarkan!!  Di sini blog Geng entry mendapat pageview sekurang-kurangnya 1000pv sehari adakah dalam 1000 orang itu tidak berminat untuk membaca dan membeli barangan anda.

Cuba anda semua fikirkan pasti akan ada orang yang berminat untuk membeli barangan contohnya tudung,sabun, power bank dan banyak lagi.. Tidaklah anda perlu sponsor dengan barangan yang mahal cukup memadai 2 atau tiga barangan yang boleh mengenalkan produk anda.Dengan produk anda anda akan mendapat pelanggan yang datang dari blog kami. 

Bagaimana untuk menjadi sponsor Gengentry?

Mudah dengan buka facebook dan Private message ke profail tunAidil, saya sertakan link di bawah.
https://www.facebook.com/tunAidil
Bagaimana adakah anda berminat untuk sponsor blog GengEntry.Selamat mencuba..

Related Posts

2 comments

  1. assalamualaikum..:)

    usaha yg baik dan menarik..memang perlukan sponsor klu nak buat GA nih..usaha kena lebih..:)

    ReplyDelete
  2. betul tu ayie.. cam ne pon dah cuba..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.